Reklama w internecie – idealne rozwiązanie dla małych firm

biznesmen Jedno osobowa działalność gospodarcza lub mała firma to wiele obowiązków na głowie przedsiębiorcy. Często obsługa klienta, wykonywanie lub sprzedawanie produktów czy usług, a także reklama. Promocja swojej firmy to podstawa dochodowego biznesu, bez niej zwyczajnie nie możemy liczyć na klientów czyli na zysk.

Z internetu każdego roku korzysta coraz więcej osób i to nie tylko do zabawy, ale przede wszystkim do zdobycia informacji, także na temat usług i produktów. Zwykle oznacza to chęć zakupu i wcale nie musi tu chodzić o sklepy internetowe, a właśnie lokalne małe firmy.

Reklama w wyszukiwarce

laptopWyszukiwarka internetowa Google to prawdziwy fenomen na tle światowym. W tej chwili wielu internautów nie wyobraża sobie wręcz tego medium bez właśnie Google. Co ważne reklama w tej najpopularniejszej stronie na świecie jest dostępna dla każdego. Dzieli się jednak na dwie grupy, Adwords – czyli oficjalne reklamy wykupowane właśnie od tej przeglądarki i pozycjonowanie – czyli usługi małych firm starających się wynieść strony klientów poprzez manipulowanie „naturalnymi” wynikami wyszukiwania.

AdWords a pozycjonowanie

O ile Polscy przedstawiciele Google twierdzą, że nie da się pozycjonować, to już zagraniczni przestrzegają przed tymi starającymi się korzystać z metod zabronionych. Tak czy inaczej pozycjonowanie funkcjonuje i bywa skuteczne. Zaletą pozycjonowania jest to, że wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy z faktu, że ma do czynienia z reklamą. Rośnie więc zaufanie i wzrasta też szansa na dokonanie zakupów. Problem w tym, że o ile Adwords wystarczy opłacić i skonstruować kampanię a efekty będą na 100%, to już przy pozycjonowaniu może się nie udać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *